Картата е празна. Почти от всички страни могат да те убият заради тези малки сърфчета.
- Направи SC-та демек преки пътища.
Сложи някъде мост м/у две сгради. Направи дупка от в някоя сграда(влизаш от едната страна и излизаш от другата). Сложи допълнителни сгради или кашони, така че като се скача от едната сграда на другата да не се губи много кръв.
- В ХНС-то стълбите трябва да се "усещат" от играчите къде са. Така като си ги забил в края на сградата ич не е добре. Имаш два малки кашона в/у сградите, които са ти във въздуха.
- За FPS-то на мапа. Когато добавяш кашони или други елементи за детайлност на мапа(да не е празен) им премахвай сенките func_wall . Тука не си ги премахнал

Абе премахвай сенките на всичко освен на сградите. Също слагай текстурата "null" там където не се виждат страните на сгради или др елементи на пода и небето също(на небето от външната страна). Като казах небе... ако си го правил с hollow го разкарай и начертай 4 блока. Също и много важно за фпс-то беееее н'дей прави толкова голямо небе бе. В момента небето ти е два пъти колко сградите.
- При ХНС картите за стълбите слагай func_illusionary, Render Mode - Solid, FX Amount - 255
Edit:
