Страница 1 от 1

Постоянно крашване на jb.

Публикувано на: 18 Яну 2016, 00:19
от shenzo:D
Здравейте. Тук може да ми пишете и да обсъждаме каква е причината за крашването на сървъра, не беше само един път, а повече. От плъгина ли е проблема или от нещо друго?

Re: Постоянно крашване на jb.

Публикувано на: 18 Яну 2016, 00:22
от kofein
Само и единствено HuliganaKuncho и georgii.s могат да отговорят на твоя въпрос. Все пак е добре всеки да сподели при какви обстоятелства е крашнал.

При мен сутринта крашна докато играехме футбол (и ги биех) :D

Re: Постоянно крашване на jb.

Публикувано на: 18 Яну 2016, 00:25
от shenzo:D
Тогава ще чакам отговор от тях. Засега може да я заключите.

Re: Постоянно крашване на jb.

Публикувано на: 18 Яну 2016, 01:13
от Ками
Само да кажа, че и Deathrun-ът crash-ва много често.

Re: Постоянно крашване на jb.

Публикувано на: 18 Яну 2016, 01:32
от KineZz1.^
Ками написа:Само да кажа, че и Deathrun-ът crash-ва много често.
Много вярно..бая си е често

Re: Постоянно крашване на jb.

Публикувано на: 18 Яну 2016, 01:36
от novachrono
Според мен платформата трябва да се оптимизира. Крашването става най-често от многото играчи, които влизат, и машината се претоварва.

Re: Постоянно крашване на jb.

Публикувано на: 18 Яну 2016, 01:39
от BaDaZz
Лочно според мене е Флоод. Защото и ХНС крашваше!

Re: Постоянно крашване на jb.

Публикувано на: 18 Яну 2016, 01:40
от novachrono
BaDaZz написа:Лочно според мене е Флоод. Защото и ХНС крашваше!
То ако е флууд, то и правата с вас трябва да си заминат. Всички помним MrBl00D.

Re: Постоянно крашване на jb.

Публикувано на: 18 Яну 2016, 10:33
от georgii.s
Проблема е на ниво amx кънчо каза че ще го погледне ;)

Re: Постоянно крашване на jb.

Публикувано на: 18 Яну 2016, 10:48
от златомира
Обаче най-странното е, че когато нямаше rtv и vote не крашваше хич. Само когато има много хора или флоодят сървъра, а сега постоянно дори и когато не са много хора.

Re: Постоянно крашване на jb.

Публикувано на: 18 Яну 2016, 22:57
от HuliganaKuncho
Проблема не е от плъгина. Както и да го гледам, да го суча, да спирам, да слагам, да редактирам, нищо не оправя проблема. Проблема като превод значи, че връзката е претоварена. Сървъра се претоварва и изхвърля. По една причина може би защото има много хора в другите сървъри, по друга причина понякога може би прескача entity лимита (512), зависи от картата. Някои карти са направени с голям брой ентитита. В случай, че картата има много ентита и мода си зареди част от своите, има вероятност да надскачат този лимит (512) и да крашва. Има до някъде логика, защото всеки spawn е ентити, всеки играч по един или друг начин използва/зарежда ентити. Това е моето предположение, а решенията са:
- Да се намери начин този лимит да се увеличи (четох, че може). Също така разполагам с плъгин, които показва в реално време колко ентитита са заредени, за да се следи дали прекрачва границата.
- Да се махнат карти, които имат много ентитита.

Задоволих ли ви любопитството от сумати време насам? :D

Re: Постоянно крашване на jb.

Публикувано на: 18 Яну 2016, 23:00
от Excione ツ
Кога ще стане „ремонта“?

Re: Постоянно крашване на jb.

Публикувано на: 18 Яну 2016, 23:03
от shenzo:D
По-добре сървъра да се спре за ден или колкото е нужно, за да може да го оправите ако можете за мен ще е по- добре, но първо трябва да предупредите за този ремонт.

Re: Постоянно крашване на jb.

Публикувано на: 18 Яну 2016, 23:11
от Darba
HuliganaKuncho написа:Проблема не е от плъгина. Както и да го гледам, да го суча, да спирам, да слагам, да редактирам, нищо не оправя проблема. Проблема като превод значи, че връзката е претоварена. Сървъра се претоварва и изхвърля. По една причина може би защото има много хора в другите сървъри, по друга причина понякога може би прескача entity лимита (512), зависи от картата. Някои карти са направени с голям брой ентитита. В случай, че картата има много ентита и мода си зареди част от своите, има вероятност да надскачат този лимит (512) и да крашва. Има до някъде логика, защото всеки spawn е ентити, всеки играч по един или друг начин използва/зарежда ентити. Това е моето предположение, а решенията са:
- Да се намери начин този лимит да се увеличи (четох, че може). Също така разполагам с плъгин, които показва в реално време колко ентитита са заредени, за да се следи дали прекрачва границата.
- Да се махнат карти, които имат много ентитита.

Задоволих ли ви любопитството от сумати време насам? :D
Кънчо , в това второто за (ентити-та)"entities" наистина има логика :D. Макса на entities е 1060 или 1024 до колкото помня.. Обаче не знам как се променяше max_limit-a (лимита) им. Пък и никога не съм виждал engine-a на сървъра такаче съвсем не знам как :D.

Re: Постоянно крашване на jb.

Публикувано на: 18 Яну 2016, 23:33
от HuliganaKuncho
shenzo:D написа:По-добре сървъра да се спре за ден или колкото е нужно, за да може да го оправите ако можете за мен ще е по- добре, но първо трябва да предупредите за този ремонт.
Сървъра лесно ще мине и без спиране, но с Евгени се засичаме веднъж седмично и то за отрицателно време, няма кога да се оправи.

Re: Постоянно крашване на jb.

Публикувано на: 18 Яну 2016, 23:38
от KineZz1.^
HuliganaKuncho написа:Проблема не е от плъгина. Както и да го гледам, да го суча, да спирам, да слагам, да редактирам, нищо не оправя проблема. Проблема като превод значи, че връзката е претоварена. Сървъра се претоварва и изхвърля. По една причина може би защото има много хора в другите сървъри, по друга причина понякога може би прескача entity лимита (512), зависи от картата. Някои карти са направени с голям брой ентитита. В случай, че картата има много ентита и мода си зареди част от своите, има вероятност да надскачат този лимит (512) и да крашва. Има до някъде логика, защото всеки spawn е ентити, всеки играч по един или друг начин използва/зарежда ентити. Това е моето предположение, а решенията са:
- Да се намери начин този лимит да се увеличи (четох, че може). Също така разполагам с плъгин, които показва в реално време колко ентитита са заредени, за да се следи дали прекрачва границата.
- Да се махнат карти, които имат много ентитита.

Задоволих ли ви любопитството от сумати време насам? :D
Ами то и deathrun е така много крашва...