Постоянно крашване на jb.

Аватар
Respected
Respected

Мнения: [ 882 ]
Регистриран на: 02 Юни 2015, 19:30
Ник в играта: ....
Скайп профил: ....
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: Нови Искър, София.
Обратна връзка:

Постоянно крашване на jb.

Мнение от shenzo:D »

Здравейте. Тук може да ми пишете и да обсъждаме каква е причината за крашването на сървъра, не беше само един път, а повече. От плъгина ли е проблема или от нещо друго?


Изображение
Аватар
Супер потребител
Супер потребител

Мнения: [ 1200 ]
Регистриран на: 08 Апр 2012, 17:49
Ник в играта: kofein
Вашият пол е: Мъж
Обратна връзка:

Re: Постоянно крашване на jb.

Мнение от kofein »

Само и единствено HuliganaKuncho и georgii.s могат да отговорят на твоя въпрос. Все пак е добре всеки да сподели при какви обстоятелства е крашнал.

При мен сутринта крашна докато играехме футбол (и ги биех) :D
ПО- добре късно, отколкото никога.

НАТИСНИ ТУК

Изображение
Аватар
Respected
Respected

Мнения: [ 882 ]
Регистриран на: 02 Юни 2015, 19:30
Ник в играта: ....
Скайп профил: ....
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: Нови Искър, София.
Обратна връзка:

Re: Постоянно крашване на jb.

Мнение от shenzo:D »

Тогава ще чакам отговор от тях. Засега може да я заключите.


Изображение
Аватар
Супер потребител
Супер потребител

Мнения: [ 1535 ]
Регистриран на: 05 Сеп 2012, 22:05
Ник в играта: panda
Вашият пол е: Жена
Обратна връзка:

Re: Постоянно крашване на jb.

Мнение от Ками »

Само да кажа, че и Deathrun-ът crash-ва много често.
"People will love you and support you when it's beneficial..."
Офтопик:
Изображение
I'm bad milk, drink it.
Аватар
Баннат
Баннат

Мнения: [ 148 ]
Регистриран на: 05 Яну 2016, 00:21
Ник в играта: KineZz1.^
Скайп профил: KineZz1.^
Вашият пол е: Мъж

Re: Постоянно крашване на jb.

Мнение от KineZz1.^ »

Ками написа:Само да кажа, че и Deathrun-ът crash-ва много често.
Много вярно..бая си е често
Изображение
Аватар
Respected
Respected

Мнения: [ 1211 ]
Регистриран на: 04 Дек 2014, 22:15
Ник в играта: -/-
Вашият пол е: Мъж
Обратна връзка:

Re: Постоянно крашване на jb.

Мнение от novachrono »

Според мен платформата трябва да се оптимизира. Крашването става най-често от многото играчи, които влизат, и машината се претоварва.
Аватар
Пенсия
Пенсия

Мнения: [ 622 ]
Регистриран на: 31 Мар 2014, 17:41
Ник в играта: Тайна
Скайп профил: Тайна
Вашият пол е: Мъж
Обратна връзка:

Re: Постоянно крашване на jb.

Мнение от BaDaZz »

Лочно според мене е Флоод. Защото и ХНС крашваше!
Изображение
>Диана. - От днес 23:20
>Ники ако имаш голям идвай :D :D :D
Аватар
Respected
Respected

Мнения: [ 1211 ]
Регистриран на: 04 Дек 2014, 22:15
Ник в играта: -/-
Вашият пол е: Мъж
Обратна връзка:

Re: Постоянно крашване на jb.

Мнение от novachrono »

BaDaZz написа:Лочно според мене е Флоод. Защото и ХНС крашваше!
То ако е флууд, то и правата с вас трябва да си заминат. Всички помним MrBl00D.
Аватар
Respected
Respected

Мнения: [ 1403 ]
Регистриран на: 27 Юли 2011, 17:09
Ник в играта: J4m3$oN
Скайп профил: georgi..s
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: Рязззз от Изгрев Бургаз!
Обратна връзка:

Re: Постоянно крашване на jb.

Мнение от georgii.s »

Проблема е на ниво amx кънчо каза че ще го погледне ;)
Аватар
Много Добър
Много Добър

Мнения: [ 666 ]
Регистриран на: 14 Юни 2015, 11:16
Ник в играта: :o
Скайп профил: ЛС
Вашият пол е: Жена
Обратна връзка:

Re: Постоянно крашване на jb.

Мнение от златомира »

Обаче най-странното е, че когато нямаше rtv и vote не крашваше хич. Само когато има много хора или флоодят сървъра, а сега постоянно дори и когато не са много хора.
Аватар
Respected
Respected

Мнения: [ 1385 ]
Регистриран на: 14 Дек 2013, 15:10
Ник в играта: HuliganaKuncho
Скайп профил: petar.sub12
Вашият пол е: Мъж
Обратна връзка:

Re: Постоянно крашване на jb.

Мнение от HuliganaKuncho »

Проблема не е от плъгина. Както и да го гледам, да го суча, да спирам, да слагам, да редактирам, нищо не оправя проблема. Проблема като превод значи, че връзката е претоварена. Сървъра се претоварва и изхвърля. По една причина може би защото има много хора в другите сървъри, по друга причина понякога може би прескача entity лимита (512), зависи от картата. Някои карти са направени с голям брой ентитита. В случай, че картата има много ентита и мода си зареди част от своите, има вероятност да надскачат този лимит (512) и да крашва. Има до някъде логика, защото всеки spawn е ентити, всеки играч по един или друг начин използва/зарежда ентити. Това е моето предположение, а решенията са:
- Да се намери начин този лимит да се увеличи (четох, че може). Също така разполагам с плъгин, които показва в реално време колко ентитита са заредени, за да се следи дали прекрачва границата.
- Да се махнат карти, които имат много ентитита.

Задоволих ли ви любопитството от сумати време насам? :D
Средни пръсти от морето до небето, #хаштаг Кънчата хлг, искренно ваш враг.
Аватар
Respected
Respected

Мнения: [ 1987 ]
Регистриран на: 20 Фев 2015, 16:14
Ник в играта: '
Обратна връзка:

Re: Постоянно крашване на jb.

Мнение от Excione ツ »

Кога ще стане „ремонта“?
Аватар
Respected
Respected

Мнения: [ 882 ]
Регистриран на: 02 Юни 2015, 19:30
Ник в играта: ....
Скайп профил: ....
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: Нови Искър, София.
Обратна връзка:

Re: Постоянно крашване на jb.

Мнение от shenzo:D »

По-добре сървъра да се спре за ден или колкото е нужно, за да може да го оправите ако можете за мен ще е по- добре, но първо трябва да предупредите за този ремонт.


Изображение
Аватар
Respected
Respected

Мнения: [ 105 ]
Регистриран на: 13 Дек 2015, 21:37
Ник в играта: Darba
Вашият пол е: Мъж
Обратна връзка:

Re: Постоянно крашване на jb.

Мнение от Darba »

HuliganaKuncho написа:Проблема не е от плъгина. Както и да го гледам, да го суча, да спирам, да слагам, да редактирам, нищо не оправя проблема. Проблема като превод значи, че връзката е претоварена. Сървъра се претоварва и изхвърля. По една причина може би защото има много хора в другите сървъри, по друга причина понякога може би прескача entity лимита (512), зависи от картата. Някои карти са направени с голям брой ентитита. В случай, че картата има много ентита и мода си зареди част от своите, има вероятност да надскачат този лимит (512) и да крашва. Има до някъде логика, защото всеки spawn е ентити, всеки играч по един или друг начин използва/зарежда ентити. Това е моето предположение, а решенията са:
- Да се намери начин този лимит да се увеличи (четох, че може). Също така разполагам с плъгин, които показва в реално време колко ентитита са заредени, за да се следи дали прекрачва границата.
- Да се махнат карти, които имат много ентитита.

Задоволих ли ви любопитството от сумати време насам? :D
Кънчо , в това второто за (ентити-та)"entities" наистина има логика :D. Макса на entities е 1060 или 1024 до колкото помня.. Обаче не знам как се променяше max_limit-a (лимита) им. Пък и никога не съм виждал engine-a на сървъра такаче съвсем не знам как :D.
Това, което сме направили единствено за себе си, умира заедно с нас;
Това, което сме направили за другите и за света, остава завинаги.
Аватар
Respected
Respected

Мнения: [ 1385 ]
Регистриран на: 14 Дек 2013, 15:10
Ник в играта: HuliganaKuncho
Скайп профил: petar.sub12
Вашият пол е: Мъж
Обратна връзка:

Re: Постоянно крашване на jb.

Мнение от HuliganaKuncho »

shenzo:D написа:По-добре сървъра да се спре за ден или колкото е нужно, за да може да го оправите ако можете за мен ще е по- добре, но първо трябва да предупредите за този ремонт.
Сървъра лесно ще мине и без спиране, но с Евгени се засичаме веднъж седмично и то за отрицателно време, няма кога да се оправи.
Средни пръсти от морето до небето, #хаштаг Кънчата хлг, искренно ваш враг.
Аватар
Баннат
Баннат

Мнения: [ 148 ]
Регистриран на: 05 Яну 2016, 00:21
Ник в играта: KineZz1.^
Скайп профил: KineZz1.^
Вашият пол е: Мъж

Re: Постоянно крашване на jb.

Мнение от KineZz1.^ »

HuliganaKuncho написа:Проблема не е от плъгина. Както и да го гледам, да го суча, да спирам, да слагам, да редактирам, нищо не оправя проблема. Проблема като превод значи, че връзката е претоварена. Сървъра се претоварва и изхвърля. По една причина може би защото има много хора в другите сървъри, по друга причина понякога може би прескача entity лимита (512), зависи от картата. Някои карти са направени с голям брой ентитита. В случай, че картата има много ентита и мода си зареди част от своите, има вероятност да надскачат този лимит (512) и да крашва. Има до някъде логика, защото всеки spawn е ентити, всеки играч по един или друг начин използва/зарежда ентити. Това е моето предположение, а решенията са:
- Да се намери начин този лимит да се увеличи (четох, че може). Също така разполагам с плъгин, които показва в реално време колко ентитита са заредени, за да се следи дали прекрачва границата.
- Да се махнат карти, които имат много ентитита.

Задоволих ли ви любопитството от сумати време насам? :D
Ами то и deathrun е така много крашва...
Изображение
Заключено Заключено

Обратно към “Архив”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта