Начало Форум Сървъри Банове Правила и Условия   »

Заглавие на темата: [Урок] Как да вкараме 'COLORCHAT" в плъгин ?

Всичко свързано с Уроците за Counter-Strike.
Направа, обяснения, въпроси и отговори.

[Урок] Как да вкараме 'COLORCHAT" в плъгин ?

Мнениеот BozdanskY » 04 Ное 2011, 13:36

Урокът се състои в това, да ви научи как да вкарате colorchat във всички чат съобщения направени от различните плъгини в AMXX мода.

Отваряте си плъгина който искате да редактирате и най-долу в края на кода, добавяте:

Код: Избери целия код
stock ColorMessage(const id, const input[], any:...){
            new count = 1, players[32];
            static msg[ 191 ];
            vformat(msg, 190, input, 3);
            if (id) players[0] = id; else get_players(players , count , "ch"); {
                for (new i = 0; i < count; i++){
                    if (is_user_connected(players[i])){
                        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
                        write_byte(players[i]);
                        write_string(msg);
                        message_end();}}}
        }


Това е сток функцията която ще използваме, а именно ColorMessage.

Примерно избирам си за редакция resetscore плъгина, отварям моя код и отивам там където са дефинирани съобщения, а именно:

Код: Избери целия код
   client_print(0, print_chat, "%s has just reset his score", name)


И го правим да изглежда по-следния начин:

Код: Избери целия код
    ColorMessage(0, "^x03[AMXX] ^x01%s ^x03has just reset his score", name)


Виждате, че тук променихме "client_print" на "ColorMessage" - функцията която вкарахме най-долу в кода, така правим нашата дефиниция за съобщение да преминава първо през нея. Също така премахнахме и print_chat дефиницията от реда със съобщението.

Виждасе и друго, дефиниции от рода на "^x03" (зелено), "^x03" (отборен цвят - CT - син, T - червен) и "^x01" (жълт цвят - обикновен).

Виждате, че благодарение на тях ние оцветяваме нашите съобщения.
Важно е да знаете, че е абсолютно задължително да изписвате правилно тези дефиниции, абсолютно задължително е да промените функцията която седи преди съобщението и да вкарате сток-а (най-отдолу в кода).

Друго важно нещо е, тази 0 която седи пред съобщението.
Когато е 0 - то ще се показва на всички.
Когато е id - ще се показва само на човека (ще се вижда само от вас, а не от всички)
Също така ако имате проблеми с "id", можете да пробвате и с "i".

Не виждам нищо сложно в урока, надявам се и Вие да нямате проблем, в случай обаче, че имате такъв, добре е да пишете в тази тема.

След редакцията на плъгина, следва компилиране и използване на вече готовия амхх файл.

Взето от: Моля влезте в акаутна си за да виждате линковете!!!
Изображение
Аватар
BozdanskY
Напреднал
Напреднал
Мнения: 186
Бонус точки: 0
Регистриран: 04 Ное 2011
Предупреждения: 0
Местоположение: София/Град
Ник в играта: P!nGu!n
Скайп профил: bozdansky.93
Репутация: 8

Мнениеот n00by » 17 Дек 2011, 23:19

Интересно това не го знаех и таман един приятел търсише точно това за сървара си . :)
Аватар
n00by
Много Добър
Много Добър
Мнения: 626
Бонус точки: 0
Регистриран: 17 Ное 2011
Предупреждения: 0
Скайп профил: ЛС !
Вашият пол е: Мъж
Репутация: 20

Мнениеот MadKid » 05 Яну 2012, 00:36

Благодаря , това не го знаех !
Аватар
MadKid
Новак
Новак
Мнения: 9
Бонус точки: 0
Регистриран: 22 Сеп 2011
Предупреждения: 0
Репутация: 0

Мнениеот Jok3r` » 19 Яну 2012, 11:43

Мерси :) С този урок помогна на един мой приятел да си направи по -добър сървъра :)
Аватар
Jok3r`
Супер потребител
Супер потребител
Мнения: 963
Бонус точки: 0
Регистриран: 12 Окт 2011
Предупреждения: 0
Ник в играта: Coca-Cola.mp3
Скайп профил: adidas.,97
Вашият пол е: Мъж
Репутация: 20

Мнениеот PeaKTuBeH » 15 Апр 2012, 22:37

Добър Урок, много ми помогна!
Long Jump - 254 units
High Jump - 250 units
Count Jump - 259 block
Stand up count jump - 266 units
Double count jump - 260 units
Multi count jump - 258 units
PeaKTuBeH
Напреднал
Напреднал
Мнения: 217
Бонус точки: 0
Регистриран: 14 Апр 2012
Предупреждения: 0
Ник в играта: PeaKT!BeH
Репутация: -7
  • { SIMILAR_TOPICS }
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение