Настройки на Valve Hammer Editor
Публикувано на: 07 Мар 2013, 20:34
В тази тема ще ви покажа как да си настроите Valve Hammer Editor така, че да бъде готов за работа.
Преди да започнете, трябва да имате самата програма, както и някои други нужни неща:
Основната програма - Valve Hammer Editor 3.4 и Valve Hammer Editor 3.5
Инструменти за компилиране на картите - Zoner's Half-Life Tools 3.4
FGD файлат за работа с програмата: cs_expert-tom793_wc35.zip
Начина на инсталиране на професионалните файлове (fgd и другите в архива) е следния:
Разархивирате, копирате cs_expert-tom793c_wc35.fgd и го поставяте в
C:\Program Files\Valve Hammer Editor\fgd\counter-strike
След това трябва да копирате папката sprites и да я поставите в
C:\Program Files\Valve Hammer Editor
Инсталация на Zoner's Half-Life Tools
Разархивирате и поставяте файловете в:
C:\Program Files\Valve Hammer Editor\tools
Настройване на Valve Hammer Editor
След като вече сте го инсталирали, отваряте го и от менютата избирате Tools -> Options
От табовете в новопоявилия се прозорец кликате на Game Configurations за да се появят настройките.
Configuration - кликате бутона Edit, след което бутон Add и в полето пишете Counter-Strike
Game data files - кликате бутона Add, отивате в следната папка:
C:\Program Files\Valve Hammer Editor\fgd\counter-strike
и добавяте само файлат cs_expert-tom793c_wc35.fgd
Game Executable Directory - пътя до папката, където се намира HL.exe
Mod Directory - посочвате папката cstrike
Game Directory - посочвате папката valve
RMF Directory - посочвате папката, където да се запази .rmf файлат, този файл ще ви служи в случай, че след като компилирате картата и искате да промените нещо.
Сега избирате таб Build Programs.
Configuration - от падащото меню избирате Counter-Strike
Game executable - посочвате вашия HL.exe
CSG executable - тук посочвате пътя до hlcsg.exe, който се намира в tools папката на вашия Valve Hammer Editor
BSP executable - тук посочвате пътя до hlbsp.exe, който се намира в tools папката на вашия Valve Hammer Editor
VIS executable - тук посочвате пътя до hlvis.exe, който се намира в tools папката на вашия Valve Hammer Editor
RAD executable - тук посочвате пътя до hlrad.exe, който се намира в tools папката на вашия Valve Hammer Editor
Place compiled maps in this directory before running the game - посочвате пътя до вашата(cstrike\maps) папка.
Сега избирате таб Textures.
Texture Files - кликате бутона Add WAD, намирате вашата папка на Counter-Strike, след това отваряте valve и от нея избирате файла halflife.wad
След като добавите този wad, давате пак Add WAD, но този път отивате във вашата cstrike папка и от нея добавяте файла cstrike.wad
Сега натискате OK и сте готови с настройките.
От менюто избирате File -> New и започвате да правите карти.
Автор: ZONIK
Забранено е копирането !
Преди да започнете, трябва да имате самата програма, както и някои други нужни неща:
Основната програма - Valve Hammer Editor 3.4 и Valve Hammer Editor 3.5
Инструменти за компилиране на картите - Zoner's Half-Life Tools 3.4
FGD файлат за работа с програмата: cs_expert-tom793_wc35.zip
Начина на инсталиране на професионалните файлове (fgd и другите в архива) е следния:
Разархивирате, копирате cs_expert-tom793c_wc35.fgd и го поставяте в
C:\Program Files\Valve Hammer Editor\fgd\counter-strike
След това трябва да копирате папката sprites и да я поставите в
C:\Program Files\Valve Hammer Editor
Инсталация на Zoner's Half-Life Tools
Разархивирате и поставяте файловете в:
C:\Program Files\Valve Hammer Editor\tools
Настройване на Valve Hammer Editor
След като вече сте го инсталирали, отваряте го и от менютата избирате Tools -> Options
От табовете в новопоявилия се прозорец кликате на Game Configurations за да се появят настройките.
Configuration - кликате бутона Edit, след което бутон Add и в полето пишете Counter-Strike
Game data files - кликате бутона Add, отивате в следната папка:
C:\Program Files\Valve Hammer Editor\fgd\counter-strike
и добавяте само файлат cs_expert-tom793c_wc35.fgd
Game Executable Directory - пътя до папката, където се намира HL.exe
Mod Directory - посочвате папката cstrike
Game Directory - посочвате папката valve
RMF Directory - посочвате папката, където да се запази .rmf файлат, този файл ще ви служи в случай, че след като компилирате картата и искате да промените нещо.
Сега избирате таб Build Programs.
Configuration - от падащото меню избирате Counter-Strike
Game executable - посочвате вашия HL.exe
CSG executable - тук посочвате пътя до hlcsg.exe, който се намира в tools папката на вашия Valve Hammer Editor
BSP executable - тук посочвате пътя до hlbsp.exe, който се намира в tools папката на вашия Valve Hammer Editor
VIS executable - тук посочвате пътя до hlvis.exe, който се намира в tools папката на вашия Valve Hammer Editor
RAD executable - тук посочвате пътя до hlrad.exe, който се намира в tools папката на вашия Valve Hammer Editor
Place compiled maps in this directory before running the game - посочвате пътя до вашата(cstrike\maps) папка.
Сега избирате таб Textures.
Texture Files - кликате бутона Add WAD, намирате вашата папка на Counter-Strike, след това отваряте valve и от нея избирате файла halflife.wad
След като добавите този wad, давате пак Add WAD, но този път отивате във вашата cstrike папка и от нея добавяте файла cstrike.wad
Сега натискате OK и сте готови с настройките.
От менюто избирате File -> New и започвате да правите карти.
Автор: ZONIK
Забранено е копирането !