За да намерите името на играч правилния начин би бил този
Код за потвърждение: Избери целия код
new szName [32]
get_user_name (id, szName, charsmax,(szName));
Код за потвърждение: Избери целия код
i → число/интежер
f, fl → плаващо число
sz → стринг
b, bl → булева
p → показалка
t → trie
a → array
e → enum array
g, g_ → глобална променлива
Глобална ( Global )
Глобалната дефиниция ви дава при имущество да използвате една променлива независимо колко пъти в кода си + процеса е по бърз за машината,
а при статичната ( static )
може да измолвате променливата само н пърче код в който е извикана.
Пример с Global
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
new szName[32]
public GlobalFunction(id)
{
get_user_name (id, szName, charsmax, (szName));
}
public GlobalFunction 2(id)
{
get_user_name (id, szName, charsmax, (szName));
}
Пример с Static
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
public StaticFunction(id)
{
new szName [32]
get_ user_name (id, szName, charsmax, (szName));
}
public StaticFunction2(id)
{
get_ user_name (id, szName, charsmax, (szName));
}
Надявам се урока да ви е разяснил някой работи за Pawn Скриптинга, за в бъдеще ще правя видео уроци с подробно обяснение и примери