Страница 2 от 2

Re: Три предложения за JailBreak pt.2

Публикувано на: 09 Фев 2018, 19:36
от SwordArt
Сега ще проверим кой е влизал в часовете по математика и кой не.
Значи, както знаете, "test of luck" струва 11 пакета и има шанс да ти даде от 5 до 30 пака. Така, започваме, внимавайте!
Възможностите са следните
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

За печалба се разбира да спечилте повече от дадените от вас (11), тоест всяка стойност под 11 е загуба. Това са: 5,6,7,8,9,10 (общо 6).
Една неутрална (11).
И на печалба си, ако уцелиш следните: 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 (на брой са 19).


Сега, нека приложим проста математика. 6+1 (случаите, когато не надграждаме) = 7 < 19.
А сега пък ще приложим малко повечко математика, изчислявайки какъв е процентовия шанс при печалбите, приготвих ви снимка с изчисленията, чете се, но все пак изивинете за качеството : ) http://prntscr.com/icfz73

Накрая излиза, че шанса за печалба се оказва 73% срещу 27% загуба. Все още мислите ли го за 50/50 ???????

Re: Три предложения за JailBreak pt.2

Публикувано на: 09 Фев 2018, 20:29
от novachrono
Ние сме заблудено общество, половината тук сме овце, които следват овчаря.

Може би това също е една от причините защо не можем да процъфтим.

Вариант е и да се вдигне цената на самата оферта със 5-6 пака, за да е по-равностоен шанса.

Ха, може би за това не си падам по хазарта (това нещо е извън топик) :D

Re: Три предложения за JailBreak pt.2

Публикувано на: 09 Фев 2018, 20:38
от puRple*
Добре, не забравяйте, че в сървъра вече може да се дават САМО по 3 пака между играчи, което също леко балансира везната. И да се замислим вече колко начина имаш да придобиеш ПАРА в сървъра -
- Чрез игри, когато СИМОН реши да даде Х пакове, обикновено между 3 и 7
- Играч да даде на друг играч максимум 3
- Чрез убийство на полицай с глава 5 без глава 3.
- И тестването на късмета
Кажете ми как ще съберете 36 пака за най-скъпото в шопа ако няма тест на късмета, трябва постоянно да молиш играчите, получаването от игри и бунт е доста относително, защото може да не успееш да избунтиш, а също така и симон да не даде игри с ПАКС.
И да, все пак може би най-доброто решение е да се вдигне на 15/16 пака, защото 11 се събират ей така с едно просене :D

Re: Три предложения за JailBreak pt.2

Публикувано на: 10 Фев 2018, 01:17
от zerocool_555
Може да се направи рулетката да струва 15-16 пака, а границите да са от 0 до 30 пака.

Re: Три предложения за JailBreak pt.2

Публикувано на: 28 Фев 2018, 15:13
от SwordArt
puRple* написа:Кажете ми как ще съберете 36 пака за най-скъпото в шопа ако няма тест на късмета
Не че ти трябват 36 пакета, за да ти се получи бунт ;д. Преспокойно можеш, ако не с 5 (crowbar), то с ръце, ако сте поне двама бунтари, особено ако единия има двоен скок, тва е най-лесния фраг някога ;д
Освен нещата, които си изброил нагоре, искам да добавя, че на 95% от картите имат ПОНЕ по 1 оръжие някъде скрито, дори в килиите. Също така с малко повечко "талант" можеш да се озовеш директно в Gunroom-а, било то през тунел, или пък просто да се измъкнеш.
А и оная екстра, дето можеш да размениш 2000€ за 2 пакета всеки рунд.
Също така искам да коментирам мнението ти по-горе, дето каза как надзирателя имал оръжие и затова бил балансиран двойния скок ;д. Тва е супер неадекватно, не виждам смисъл в това изказване, освен ако ти като си полицай затворниците ти се нареждат на опашка един зад друг и си чакат реда да нападнат 1 по 1 ;DD Не забравяй, че в СС джейлбрейк надзирателя е на не повече от 4-5 хита (естествено ако не биеш в краката, отново не виждам смисъл тук), за два или три затворника това отнема около секунда.

Re: Три предложения за JailBreak pt.2

Публикувано на: 26 Авг 2018, 18:38
от puRple*
Има нов JailBreak сървър в който няма двоен скок и тест на късмета! А евентите се връщат лека по лека.
:arch: