[VHE] Превръщане на .bsp файл в .map
Публикувано на: 29 Окт 2017, 18:01
В този урок ще се запознаете с начина по който можете да отваряте във VHE вече готови карти и да черпите от познанията с които са направени. Моля да не се преименуват карти от друг автор или да се използват като собствено направени.
Изтеглете програмата WinBSPC.
Отворете winbspc.exe и натиснете на File > Convert. Намерете .bsp файлът който искате да прегледате и след това Open.
Ще ви излезе това прозорче на което сложете тикче на MAP и натискате на Browse...
Отново ще ви изкара прозорче. От него трябва да покажете къде да отиде изходящият файл (.map файлът)
Би трябвало да ви излезе подобно съобщение, ако ли не значи картата не може да бъде конвертирана.
Влезте във Valve Hammer Editor, и от Tools > Options натиснете на Texture таб-а.
От там на ADD WAD и избирате всички .WAD файлове които са нужни на картата ви (в случая cs_dust.wad). Като сте готови рестартирайте програмата.
За да отворите .map файлът който току що направихте натиснете на File > Open.
Може да ви излезе ерор, но не се притеснявайте.
Картата ви ще изглежда по подобен начин. Ще я оправите със следващите стъпки.
Най-отгоре в ляво натиснете на Edit > Select All и после на Vertex Tool (Shift+V).
Накрая остана да натиснете на Selection Tool (Shift+S) и да отмаркирате всичко.
Източник : gamebanana.com / Превод : aHaJLruH
Изтеглете програмата WinBSPC.
Отворете winbspc.exe и натиснете на File > Convert. Намерете .bsp файлът който искате да прегледате и след това Open.
Ще ви излезе това прозорче на което сложете тикче на MAP и натискате на Browse...
Отново ще ви изкара прозорче. От него трябва да покажете къде да отиде изходящият файл (.map файлът)
Би трябвало да ви излезе подобно съобщение, ако ли не значи картата не може да бъде конвертирана.
Влезте във Valve Hammer Editor, и от Tools > Options натиснете на Texture таб-а.
От там на ADD WAD и избирате всички .WAD файлове които са нужни на картата ви (в случая cs_dust.wad). Като сте готови рестартирайте програмата.
За да отворите .map файлът който току що направихте натиснете на File > Open.
Може да ви излезе ерор, но не се притеснявайте.
Картата ви ще изглежда по подобен начин. Ще я оправите със следващите стъпки.
Най-отгоре в ляво натиснете на Edit > Select All и после на Vertex Tool (Shift+V).
Накрая остана да натиснете на Selection Tool (Shift+S) и да отмаркирате всичко.
Източник : gamebanana.com / Превод : aHaJLruH