Страница 1 от 1
bhop_slackibira
Публикувано на: 15 Мар 2016, 18:54
от aHaJLruH
Име : bhop_slackibira
Автор : Birichka <3
Снимки : СН1 /
СН2 /
СН3 /
СН4 /
СН5
Допълнително : Не знам за timecounter-а дали бачка. Моля да ми се съобщи, ако има бъгове с текстурите или има спад на ФПС.
НАТИСНИ
Re: bhop_slackibira
Публикувано на: 15 Мар 2016, 18:56
от puRple*
Изглежда супер готин. Евала, ако няма бъгчета, да се добави
Re: bhop_slackibira
Публикувано на: 15 Мар 2016, 18:58
от novachrono
Искам да те поздравя за мапа. Така че направо "Брао бира!"
Soz че не ти помогнах, тия дни доклади учебен занаят всичко се струпва

Re: bhop_slackibira
Публикувано на: 15 Мар 2016, 19:05
от floddy
Мапът е супер и да се надяваме да не е толкова тъмен, колкото изглежда на снимките. Може да се добави и в нашия Bhop.
Re: bhop_slackibira
Публикувано на: 15 Мар 2016, 19:06
от Musti
На мен ми харесва мапа. Само да вметна че преди малко го пробвах и като натисна копчето за таймера то не се занулява и не почва да отброява от 0:00 .
Re: bhop_slackibira
Публикувано на: 15 Мар 2016, 19:09
от aHaJLruH
Пазя .rmf файлът и по всяко време мога да променям неща по него. Ако е твърде тъмен ще го направим светъл.

Относно таймера ще прегледам било днеска или утре и се надявам да го оправя.
Re: bhop_slackibira
Публикувано на: 15 Мар 2016, 19:10
от r1odayftw
При мен пък изобщо не мога да го пусна,пише ми coudn't open birichka.wad нещо такова беше.
Re: bhop_slackibira
Публикувано на: 15 Мар 2016, 19:10
от aHaJLruH
Сложил съм текстов файл в рар-а. Прочети го.

Re: bhop_slackibira
Публикувано на: 15 Мар 2016, 19:25
от DemoLitioN
Много е цветен подобно на една colorbhop и е дразнещо, за това не ми харесва. Няма нужда да се използват всички цветове на дъгата за да видят, че ги разбираш, прави ги по-семпли и по-светли и ще са супер.
Re: bhop_slackibira
Публикувано на: 15 Мар 2016, 19:29
от novachrono
.wad файловете в cstrike , .bsp файловете в cstrike -> maps
След малко ще кача и демото на тестването.
http://dox.bg/files/dw?a=f1fc70bb7d
Re: bhop_slackibira
Публикувано на: 15 Мар 2016, 19:52
от aHaJLruH
@Demoliton благодаря за съвета. Като цяло идеята ми беше да разделя мапа на 2-3 зони. В началото да е жълта след това зелена и накрая синя която да е за финиш мястото и така във всяка зона да си е единствен цвят който синволизира напредъкът ти по мапа. Просто заради прозрачният под на спална се смесиха цветовете. Иначе според мен идеята ми не беше лоша.
Re: bhop_slackibira
Публикувано на: 15 Мар 2016, 20:47
от DemoLitioN
aHaJLruH написа:@Demoliton благодаря за съвета. Като цяло идеята ми беше да разделя мапа на 2-3 зони. В началото да е жълта след това зелена и накрая синя която да е за финиш мястото и така във всяка зона да си е единствен цвят който синволизира напредъкът ти по мапа. Просто заради прозрачният под на спална се смесиха цветовете. Иначе според мен идеята ми не беше лоша.
По принцип идеята за разделяне на картата на зони/сектори е добра, но само ако нещо ги обединява. Примерно различна трудност (жълта - easy, синя - medium и червена - hard и т.н.) или нещо друго, което да ги обединява.
Re: bhop_slackibira
Публикувано на: 17 Мар 2016, 16:54
от aHaJLruH
Таймерът си работи и отчита на таблото като погледнеш в пода. Не знам обаче как да го направя да се рестартира, защото използвах готов префаб за него и би трябвало сам да си е настроен. Както и да е ... ще го оставя така и ако някой има идея как да го направя да се обажда.
НОВ ЛИНК -
ИЗТЕГЛИ
Re: bhop_slackibira
Публикувано на: 17 Мар 2016, 20:06
от georgii.s
Еми вземе да го качим да видим дали ще се играе тогава
