Страница 1 от 1

bb_hk

Публикувано на: 09 Яну 2014, 21:12
от HuliganaKuncho
Снимки: 1, 2, 3, 4, 5.
Ресурси на картата:
Картата:

Re: bb_hk

Публикувано на: 09 Яну 2014, 21:18
от skobata
Имам 1 въпрос колко spawna има CT и T ? Иначе мапа изглежда добър и се надявам да няма бъгове както например"зимане на прозорците на зомбитата или не се отваря вратата на зомбитата"

Re: bb_hk

Публикувано на: 09 Яну 2014, 21:20
от Tupac For3veR <33
Хубава е картата,много ми харесва,да се надяваме да я сложат в най-скоро време :)

Re: bb_hk

Публикувано на: 09 Яну 2014, 21:29
от fondos
И на мен ми харесва мапа, дано да няма бъгове и както каза Tupac For3veR <33 ако може да се добави в най-скоро време :cheers:

Re: bb_hk

Публикувано на: 09 Яну 2014, 22:00
от HuliganaKuncho
skobata написа:Имам 1 въпрос колко spawna има CT и T ? Иначе мапа изглежда добър и се надявам да няма бъгове както например"зимане на прозорците на зомбитата или не се отваря вратата на зомбитата"
40 СТ spawna и 30 и няколко Т (забравих да преброя).

Re: bb_hk

Публикувано на: 09 Яну 2014, 23:20
от Vojda
Браво, виждам, че си се потрудил, а колкото до картата доста хубава е, дано да я добавят, за да можем да се порадваме на поне една карта, която да е на веригата в BaseBuilder :D

Re: bb_hk

Публикувано на: 09 Яну 2014, 23:26
от m a R t I n
Страхотен мап ..Браво !

Re: bb_hk

Публикувано на: 10 Яну 2014, 01:18
от botlqk?? ;x
Маповете са ти хубави, но са недомислени..
Направи нещо.. спиращо дъха!!! Можеш и повече!!

Re: bb_hk

Публикувано на: 10 Яну 2014, 12:06
от HuliganaKuncho
botlqk?? ;x написа:Маповете са ти хубави, но са недомислени..
Направи нещо.. спиращо дъха!!! Можеш и повече!!
Кое по-точно е "недомисленото"? Не те разбирам, не мисля че е нужно да претрупвам картите с prefabs и други работи, за да са по-смислени?

Re: bb_hk

Публикувано на: 10 Яну 2014, 13:07
от Spain
Наисстина хубав мап :)

Re: bb_hk

Публикувано на: 10 Яну 2014, 13:08
от AdReNaLiN
Хубаво, че си го направил харесва ми фактът че си написал SlackServer

Re: bb_hk

Публикувано на: 10 Яну 2014, 13:34
от U.S.S. Voyager
Браво за картата, много ми харесва като гледам има доста предмети, което е хубаво и нека бъде добавена.
А Кунчо нали няма да има бъгове с отварянето на вратата и местене на прозорците, където за зомбитата?

Re: bb_hk

Публикувано на: 10 Яну 2014, 13:48
от fragman
Браво, супер е стана картата! :)

Re: bb_hk

Публикувано на: 10 Яну 2014, 13:58
от HuliganaKuncho
U.S.S. Voyager написа:Браво за картата, много ми харесва като гледам има доста предмети, което е хубаво и нека бъде добавена.
А Кунчо нали няма да има бъгове с отварянето на вратата и местене на прозорците, където за зомбитата?
Може да е първата ми (bb) карта, но не е бъгава. Тествал съм на два вида basebuilder мод (Ha Tirant и на <VeCo>) и не е имало проблем.

Re: bb_hk

Публикувано на: 10 Яну 2014, 17:53
от Nicky
Няколко съвета:
1. Използвай по-светли текстури. - Изглежда по хубаво.
2. Слагай повечко светлина. - На самата карта и на затворените места, защото от снимките забелязах, че има доста ТЪМНИ места.
3. По-малко реклами. - Хубаво правиш карта за дадена верига, обаче не прекалявай с рекламите. Целта на картата е да се играе само в slackserv или изобщо във всички вериги. Добре е да сложиш 1 банер на централно място (например на някоя стена) и да е само това. Хем ще се играе и в други сървъри, хем ще правиш скрита реклама на веригата, за която си я направил.
4. Вкарвай .wad файла към .bsp-то. Така няма да има проблеми при някои клиенти - ще тръгва на всички без проблеми.
5. Използвай повече "prefab-ове". Така картата изглежда доста пуста и безидейна.
6. Използвай по-малко spawn места. Има ли смисъл от 40 CT и 30 TT ? Като сметнем, че максимум слотовете са 32 и приемем, че сървъра разделя играчите на две. Можеш да ги сложеш максимум 18 CT и 18 TT (до 20), но не повече.
7. Използвай по-оригинални имена, нещо запомнящо се и лесно за търсене.

Като цяло виждам, че си нов мапър и имаш ентусиазъм за правене на карти. Предлагам ти да си намислиш някакъв стил и да доизпипваш картите си до максимум от оригиналност на идеята до текстурите. Тествай ги над 5 пъти на лан и обхождай с noclip всеки един сантиметър, за да се получи нещо наистина добро. Пробвай се да направиш нещо различно, за да се различи стила ти от всички останали мапъри по цял свят, а не да правиш едно и също и да не се играе. Новото винаги се харесва, но е важен опитът.

(А за всички останали ще ги помоля да понамалят темпото с "мазненето" и превземането - грозно изглежда отстрани. За един нов мапър е полезно да му се казват грешките и нещата, които не ви харесват на вас, отколкото да го заблуждавате, че картата му е една сред най-добрите.)