Страница 1 от 1

Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Публикувано на: 04 Яну 2014, 15:04
от HuliganaKuncho
Здравейте. В този урок ще ви покажа как да направите няколко предмета за BaseBuilder. :)
1. Ще ви покажа как се правят обикновенни стени (хоризонтални,вертикални и диагонални). Това е много лесно стига да се чете внимателно.
1) Направете една стая в която ще гледате как стават предметите и ще ги коригирате.
http://prikachi.com/images/453/4575453l.png
2) Направете един малък правоъгълник които да има голяма дължина и малки височина и широчина.
http://prikachi.com/images/454/4575454B.png
3) Готово вече имаме един от най-използваните предмети. Сега можете да го въртите много лесно, да го правите по-широк, по-тесен, по-висок и т.н. всичко по вас вкус. Ето аз тук съм направил по три от няколко вида такива предмети.
http://prikachi.com/images/458/4575458J.png
4) Сега да направим и другите най-използвани предмети. А именно покривите/подовете. Те се правят по същия начин обаче правите по-голяма широчина, по-малка височина и по-голяма дължина.
http://prikachi.com/images/459/4575459T.png
5) Има още едни покриви/подове които се ползват. Те представляват по-голяма широчина, по-малка височина и средно-голяма дължина.
http://prikachi.com/images/460/4575460r.png
2. Сега е време за по-трудните предмети. Така наречените "траби" или готови тунели.
1) Правите един предмет като в десния бар сменяте Objects: на Cylinder. Да стане:
Categories: Primitives
Objects: Cylinder
Като го направите ще видите един цилиндър. В този цилидър слагате по-малък цилиндър. Маркирате по-малкия цилиндър и натискате Tools>Carve. След това триете малкия цилиндър и ето какво получаваме.
http://prikachi.com/images/461/4575461n.png
Toва вече можете да го въртите и местите както искате. :)
3. Сега ще ви покажа как да направите бодли (spikes). Те се използват много често за направата на стълба към въздушна база.
1) Правите един висок предмет като на Objects (който споменах по горе) избирате spike.
http://prikachi.com/images/462/4575462N.png
И готово. Това беше. :D
4. По същият начин както (1.) се правят и кубчета като тези:
http://prikachi.com/images/467/4575467Y.png
5.По същият начин както (2.) се правят и прави тунели. Ето така:
http://prikachi.com/images/468/4575468a.png

За въпроси питайте на ЛС, Skype: petar.sub12, Еmail: charcharwe@mail.bg или тук. Ще се опитам да ви отговоря колкото мога по-скоро. За съжаление нямах възможности да заснема видео урок и за това направих писмен. В скоро време очаквайте и видео уроци. :).

Урока е писан лично от мен и ако ще го пускате в друг форум/сайт моля да бъда оведомен.

Re: Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Публикувано на: 04 Яну 2014, 17:16
от izmisleN
Браво за темата! Едно време като се занимавах с VHE - правих бодлите като събирах 4-те горни точки на кубче в 1 и го удължавах нагоре :D

Re: Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Публикувано на: 04 Яну 2014, 17:27
от Sensitivity
Браво, урокът е простичко убяснен и полезен. +1

Re: Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Публикувано на: 04 Яну 2014, 17:42
от HuliganaKuncho
Извинявам се ако се счита за спам, но ако може някой на ЛС да ми препоръча някоя програма, по-възможност по-лека, с която мога да заснема видео урок.

Re: Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Публикувано на: 07 Яну 2014, 20:55
от Тони
Браво урока ми хареса доста добър е и си се постарал браво.

Re: Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Публикувано на: 07 Яну 2014, 21:09
от fondos
Браво за урока. Доста полезен ще е за начинаещите. Преди аз играх BaseBuilder много интересен ми беше обичах да строя но се отказах
Офтопик:
+1 РЕПУТАЦИЯ :)

Re: Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Публикувано на: 08 Фев 2014, 00:48
от DamnY0U
HuliganaKuncho написа:
Урока е писан лично от мен и ако ще го пускате в друг форум/сайт моля да бъда оведомен.

http://cs-bg.info/forum/viewtopic.php?f=63&t=95909 от тебе е правен така ли ?

Re: Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Публикувано на: 08 Фев 2014, 13:51
от HuliganaKuncho
DamnY0U написа:
HuliganaKuncho написа:
Урока е писан лично от мен и ако ще го пускате в друг форум/сайт моля да бъда оведомен.

http://cs-bg.info/forum/viewtopic.php?f=63&t=95909 от тебе е правен така ли ?
Това е мой стар профил, който е деактивиран.

Re: Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Публикувано на: 08 Фев 2014, 14:16
от EdwardwOw~
Добър урок! Браво за труда. :)

Re: Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Публикувано на: 08 Фев 2014, 17:15
от Nicky
За да направите бариера, която се маха след build time трябва да направите обекта func_wall (ctrl+t) и на name да напишете barrier. Предметите, който не искате да се местят като прозорци, пишете на name от func_wall ignore.
Картинка взета от урока в cs-bg на muxaxa: http://i.imgur.com/65Mw5.jpg

Re: Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Публикувано на: 17 Мар 2014, 14:42
от milenw
http://prikachi.com/images/454/4575454B.png
Как го направи на мен ми е много плоско :X

Re: Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Публикувано на: 17 Мар 2014, 15:54
от HuliganaKuncho
milenw написа:http://prikachi.com/images/454/4575454B.png
Как го направи на мен ми е много плоско :X
Явно използваш твърде голяма мрежа и когато тръгнеш да го правиш по-тънко, то ти го прави тънко на максимална степен "много плоско", както ти каза. Погледни тази картинка, използвай лупата с "-" за да направиш мрежа, с по-голям брой квадратчета, така ще имаш възможността да правиш предметите в различни големини. За да върнеш мрежата в стария и вид използвай лупата с "+". А за да премахнеш мрежата използвай първия бутон, от четирите горе в ляво.
izmisleN написа:Браво за темата! Едно време като се занимавах с VHE - правих бодлите като събирах 4-те горни точки на кубче в 1 и го удължавах нагоре :D
Доста интересна и "креативна" идея. :D

Re: Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Публикувано на: 23 Май 2014, 12:50
от `Imp0ss!bLe ;]]
Браво за Урока,добър е.

Re: Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Публикувано на: 23 Май 2014, 14:58
от Bellickpower
Добър урок!