Страница 2 от 2

Re: Предложения за Deathrun

Публикувано на: 04 Яну 2013, 14:27
от bazookA
MonsTeR_ написа:Не съм съгласен да се махне /drshop-a по простата причина, че откакто пуснахте новия мод сървъра постоянно е пълен :unknw: . Следователно предлагам да направите сървъра за повече хора.. Сега макса е 18 човека - направете го поне за 22 че ми писна да чакам по един час да се наредя да вляза -.-
Играта напълно се съсипва с тоя /drshop. След някъде 5/6 рунда игра след началото на мапа, когато се посъберат малко парички и става като масак :huh: . Всеки рунд някой си купува AWP и убива терориста. Това не е deathrun, а Statsbattle повече. Добре, купуваш си AWP/DEagle убиваш терориста на следващия рунд ти стигат парите за gravity минаваш мапа по най- тъпия начин, убиваш пак терориста, продаваш си няколко живота и на следващия рунд имаш пари пак за AWP/DEagle ?! Трябва да се направи нещо.

Re: Предложения за Deathrun

Публикувано на: 10 Фев 2013, 08:04
от Koceto we
bazookA написа:Предлагам да се махне /drshop- a, защото нещата в него са безмислени.
gravity - половината мапове се бъгват,
awp / deagle - рундовете стават по 5 секунди,
granades - на никой не му трябват, колкото да има нещо в shop- a.
___________________________________________________________________________________________________
Убиваш веднъж терорист - 3 живота ти дават.
Предлагам да се дава по 1 живот, защото така ставаш "безсмъртен".
___________________________________________________________________________________________________
Предлагам да се сложи опцията /revive, където ако имаш 16000 $ можеш да respawn- еш някой от твоя отбор.
___________________________________________________________________________________________________
Предлагам да се махнат trails.
Знам, има /invis, но ако искаш да видиш къде са съотборниците ти и има 5/6 играча пред теб с trail - УСПЕХ !
Много пъти ми се е случвало да се пробвам да излъжа терориста за да пусне капана и да съм с /invis и да стоя буквално на едно място. Като махна /invis съотборниците ми 20 капана напред. Също така пада fps- то от trails. Не всички са с 10GB RAM и 5TB Hard ?! Според мен ще е много по - добре без trails.


Напротив /drshop си го нека, даже може да се добави към него, AWP от 16000$, може да се добави и оште нешта но трябва, някой да се заеме :) !

Re: Предложения за Deathrun

Публикувано на: 02 Апр 2013, 11:13
от B-Rabbit
Аз предлагам да е както преди - където е Bhop кубчетата да не потъват както сега . 1-во чака се адски много време и 2-ро винаги ще се намери някой да тръгне с теб и да умрете и 2мата

Re: Предложения за Deathrun

Публикувано на: 02 Апр 2013, 11:35
от bazookA
B-Rabbit написа:Аз предлагам да е както преди - където е Bhop кубчетата да не потъват както сега . 1-во чака се адски много време и 2-ро винаги ще се намери някой да тръгне с теб и да умрете и 2мата
Много мапове се бъгват така.

Предлагам да се върне стария /drshop, но пак с такива точки. И да можеш да купуваш точки с пари от играта или СМСи.
Например 1 точка да стурва 16000$ в игра, а иначе 100 точки да са ти един SMS от 2.40.

Re: Предложения за Deathrun

Публикувано на: 02 Апр 2013, 11:50
от n!tr0
bazookA написа:Много мапове се бъгват така.

Предлагам да се върне стария /drshop, но пак с такива точки. И да можеш да купуваш точки с пари от играта или СМСи.
Например 1 точка да стурва 16000$ в игра, а иначе 100 точки да са ти един SMS от 2.40.
За.+ това ще има повече пратени смс и от това следва по -вече печалба за slackserv.com :)

Re: Предложения за Deathrun

Публикувано на: 02 Апр 2013, 12:24
от mamuta
Ааа аз съм да си се върне стария /drshop с money но без awp-то и deagle! :)