Описание и информация - Рестартира умиранията и киловете на играча, при Respawn на играч му изпраща "Message" което да дава инфо, че могат да си рестартират стата, настройва цс от
Код за потвърждение: Избери целия код
new const MSG[] = "&x03[CS-SITE.COM] &x04Message"
Код за потвърждение: Избери целия код
public client_disconnect(id)
{
if(get_pcvar_num(pScoreEnable) == 1)
{
set_user_frags(id, 0)
cs_set_user_deaths(id, 0)
}
}
Код за потвърждение: Избери целия код
pScoreEnable = register_cvar("amx_reset_score", "1")
Код за потвърждение: Избери целия код
// SLOGAN: Public plugin by CS-KING.INFO # Team & Nixe
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <cromchat>
#include <hamsandwich>
new pScoreEnable
new const MSG[] = "&x03[CS-SITE.COM] &x04Message"
public plugin_init()
{
register_plugin("Reset Score", "1.0", "CS-KING.INFO # Team & Nixe")
pScoreEnable = register_cvar("amx_reset_score", "1")
register_clcmd("say /rs", "Reset_Score")
register_clcmd("say_team /rs", "Reset_Score")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Respawn", true)
}
public Reset_Score(id)
{
if(get_pcvar_num(pScoreEnable) == 1)
{
set_user_frags(id, 0)
cs_set_user_deaths(id, 0)
}
}
public Respawn(id)
{
CC_SendMessage(id, MSG)
}
public client_disconnect(id)
{
if(get_pcvar_num(pScoreEnable) == 1)
{
set_user_frags(id, 0)
cs_set_user_deaths(id, 0)
}
}
Добавено да изпраща "Message" до играча използвал командата:
Настройва се от:
Код за потвърждение: Избери целия код
new const ScoreInfo[] = "&x03[CS-SITE.COM] &x04Message"
СМА
Код за потвърждение: Избери целия код
// SLOGAN: Public plugin by CS-KING.INFO # Team & Nixe
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <cromchat>
#include <hamsandwich>
new pScoreEnable
new const MSG[] = "&x03[CS-SITE.COM] &x04Message"
new const ScoreInfo[] = "&x03[CS-SITE.COM] &x04Message"
public plugin_init()
{
register_plugin("Reset Score", "1.1", "CS-KING.INFO # Team & Nixe")
pScoreEnable = register_cvar("amx_reset_score", "1")
register_clcmd("say /rs", "Reset_Score")
register_clcmd("say_team /rs", "Reset_Score")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Respawn", true)
}
public Reset_Score(id)
{
if(get_pcvar_num(pScoreEnable) == 1)
{
set_user_frags(id, 0)
cs_set_user_deaths(id, 0)
CC_SendMessage(id, ScoreInfo)
}
}
public Respawn(id)
{
CC_SendMessage(id, MSG)
}
public client_disconnect(id)
{
if(get_pcvar_num(pScoreEnable) == 1)
{
set_user_frags(id, 0)
cs_set_user_deaths(id, 0)
}
}