Доста по-добре е от първата ти, но имам няколко забележки. Ще започна с идеята - до някъде е добре измислена, но не е доизпипана. Проблемът е, че картата е с префикс AWP, следователно ще се цъка само с awp-та, а в картата има buy zone. Тя се създава сама, независимо дали дали нямаш такава. За целта създаваш такава зона някъде на недостижимо място, например в някоя сграда. Хубаво е да няма оставени оръжия по земята, а да даваш самото оръжие (awp) още при spawn. Другото, което е самата гледка към базите. Тоест от едната база зуумваш и виждаш другата. До тук добре, но проблема е, когато чакаш някого да се spawn-е и да го убиеш. Тоест този, който се spawn-ва няма време за реакция, защото ти го очакваш да се съживи. (Тук говорим само за респаун сървъри.) Продължаваме с текстурите. Самата текстура отстрани на стените е голяма, тоест можеш да я направиш малко по-малка, а също така и на места се вижда разместване на текстурите. С тази идея и постройка на базите е МНОГО трудно при повече хора да стигнеш средната сграда, все някой ще те убие, тоест шанса ти да стигнеш до сградата е нулев. (Дори да стигнеш баира то ти пак се виждаш, трябва да вървиш клекнал по средата, за да не те нацепи някой, а ако случайно няколко човека се доберат до горе, то тогава другият отбор няма да имат шанс да "обърнат играта". Ето прост пример: Чакат 5 човека в базите и 5 горе да се покажи някой от някъде и 1 се показва и всички стрелят = 100% си умрял. Тоест идеята не е измислена добре за AWP сървърите и то главно за respawn.
За в бъдете използвай повече текстури, повече предмети по картата, тоест да не е така пуста и мисли повечко за идеята на картата, тоест разположението и кое как ще става в игра при наличие на повечко хора. Може да поработиш и по имената на картите, ако искаш да ти се играят в повече от 1 сървър. Също така забелязах, че имаш голям skybox, може да греша, не съм разглеждал картата с noclip, но според текстурите на небето изглежда, че отзад картата има някакво място.
Успех !