[Образец] Оказване на помощ
1. Авторът е задължен да съобщава при евентуални промени или решаването на проблема!
2. Ако знае как се е решил проблемът, да съобщи.
3. Да съобщава след всяко предложено решение дали му е помогнало!
4. Ако за един месец няма информация от авторът на темата, темата се заключва.
5. Ако авторът на темата не е спазил тези правила и условия в по-стари теми, директно новата тема ще му бъде заключвана.
- Slackserv.com
- Администратор
- Мнения: 9
- Регистриран на: 26 Мар 2009, 13:00
- Вашият пол е: Мъж
- Местоположение: [SlackServ]
- Обратна връзка:
[Образец] Оказване на помощ
1. Авторът е задължен да съобщава при евентуални промени или решаването на проблема!
2. Ако знае как се е решил проблемът, да съобщи.
3. Да съобщава след всяко предложено решение дали му е помогнало!
4. Ако за един месец няма информация от авторът на темата, темата се заключва.
5. Ако авторът на темата не е спазил тези правила и условия в по-стари теми, директно новата тема ще му бъде заключвана.
Какво трябва да съдържа темата:
1. Точно, кратко и ясно обяснете какъв е проблемът и по възможност представете снимка (най-вече ако е грешка):
2. От кога се наблюдава проблемът и правили ли сте нещо за да го "предизвикате":
3. Характеристиките на компютъра/лаптопа, марката, модела и Операционната система. (Ако не знаете как да ги видите, използвайте програмата Aida64):
4. При проблем свързан с играта Counter-Strike, къде се наблюдава проблемът (навсякъде, само в определен сървър/верига) и кой CS Edition ползвате:
5. Ако вече сте пробвали различни решения, опишете какви:
ВАЖНО: Всички точки по-горе са с цел по-бързото и по-качественото оказване на помощ!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта