Открити проблеми:
1.Хакерите ще виждат напълно играчите, когато точките, които проверява плъгина са видими, но вече ще бъде късно. Проблемът е заради хака, не заради плъгина.
2. Нормалните играчи може да помръдват, когато не виждат играча, но това рядко се случва. Със smooth проверката това не е проблем.
Модули:
Cstrike
Fakemeta
HamSandWich
Cvars:
wallblocker_enable 1/0 - включва/изключва плъгина. По подразбиране: 1
wallblocker_ignoreteam 1/0 - включва/изключва игнорирането на отбора. По подразбиране: 1
wallblocker_block_ents 1/0 - включва/изключва блокирането на ентитита като дропнати оръжия и т.н. По подразбиране : 1
wallblocker_fov_check 1/0 - включва изключва проверката дали хакера е зад друг играч. По подразбиране: 1
wallblocker_target_check 1/0 - изключва/включва проверката на набелязан играч. По подразбиране: 1
wallblocker_engine_check 1/0 - включва/изключва правенето първо на engine PVS проверка.(Тя попринцип се прави след нормалните изчисления, но ако решите да я сложите първо нея, ще натоваврате процесора си по-малко). По подразбиране: 1
wallblocker_smooth_check 1/0 - включва/изключва допълнителната проверка на най-близките 2-ма играча и намалява заслепителните точки. По подразбиране: 1
wallblocker_textureallow 1/0 - включва/изключва игнорирането на прозрачните ентитита. По подразбиране: 1
Допълнителна информация:
-Плъгинът работи на АМХХ версии от 1.8.0 нагоре.
-Блокира всякакви видове Wallhacks.
-Не блокира sound-hacks.
-Ако FOV проверката е активна, хакерите няма да могат да гледат от 3-то лице.
-Плъгинът понякога може да намали лага.
-Препоръчва се ползването на най-новата версия. Старите не се поддържат вече.
-Плъгинът работи под Non-Steam.
Вече е добавен .cfg файл за игнориране на текстурите на някои карти. Ако се появят крашове добавете името на картата в configs/wb_mapign.cfg
Aко ползвате плъгини, които имат attach_view() или EngFunc_SetView функции, сложете в кода след тях: Код:
Код за потвърждение: Избери целия код
1. stock wb_setview(id, attachent)
2. {
3. callfunc_begin("fw_setview", "block_wallhack.amxx")
4. callfunc_push_int(id)
5. callfunc_push_int(attachent)
6. callfunc_end()
7. }