Counter Strike Shop Menu ( 1.0 )

Аватар
Nixe
Активен
Активен
Мнения: 274
Регистриран на: 09 Ное 2017, 14:25
Ник в играта: Psych0_91
Скайп профил: live:nixe21
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: Antwerpen, Belgium
Обратна връзка:

Counter Strike Shop Menu ( 1.0 )

Мнение от Nixe »

Автор на плъгина - Аз
Описание и информация - Щоп меню
Променливи и кварове

Код за потвърждение: Избери целия код

// --------------------------------------------------------	
	// pCvars Weapons Cons
	pDeagleCr = register_cvar("amx_deagle_cr", "200")
	pAK47CR = register_cvar("amx_ak47_cr", "400")
	pM4A1CR = register_cvar("amx_m4a1_cr", "700")
	pHealthCr = register_cvar("amx_he_cr", "900")
	pSmokeCr = register_cvar("amx_smoke_cr", "200")
	pFlashCr = register_cvar("amx_smoke_cr", "150")
	pHeCr = register_cvar("amx_health_cr", "300")
// --------------------------------------------------------
	// pCvars Weapons Ammo
	pDeagleAmmo = register_cvar("amx_deagle_ammo", "10")
	pAK47Ammo = register_cvar("amx_ak47_ammo", "90")
	pM4A1Ammo = register_cvar("amx_m4a1_ammo", "90") 
	pHealthAdd = register_cvar("amx_health_add", "50")
	pSmokeAmmo = register_cvar("amx_smoke_ammo", "3")
	pFlashAmmo = register_cvar("amx_flash_ammo", "3")
	pHEAmmo = register_cvar("amx_he_ammo", "3")
// --------------------------------------------------------
Кода съм го писъл от скука :D и за това не съм сложил повечко работи в шопа но най хубавато е че е достатачно да промените един квар и то всичко автоматично ще се смени в плъгина ( Доста си играх да го направя с кварове :hmm: ) а и има при респавн на играч да му праща съобщение инфо за менюто както и когато няма нужната сума настройва се от

Код за потвърждение: Избери целия код

#define MSG_NO_CR "&x03Saopshtenie koeto igracha shte vidi kato nqma nujnata suma !"
#define SHOP_NFO "&x03Saopshtenie koeto igracha shte vijda pri svoeto rajdane naprimer: Za da vidite shopa to napishete /shop"


Това се цветове:

Код за потвърждение: Избери целия код

// &x07 = Red
// &x06 = blue
// &x05 = white
// &x04 = green
// &x03 = Team Color
// &x01 = Normal (Yellow)
// &x02 = None :p
А има префикс за съобщенията настойва се от:

Код за потвърждение: Избери целия код

CC_SetPrefix("&x07[Prefix]")
Ето и демо как изглежда в игра:
Изображение

СМА

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <stripweapons>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cromchat>

new const P[] = "Shop Menu"
new const V[] = "1.0"
new const A[] = "Nixe"

// --------------------------------------------------------------------------------------
new pMenuEnable, pDeagleCr, pAK47CR, pM4A1CR, pHealthCr, pSmokeCr, pFlashCr, pHeCr
new pDeagleAmmo, pAK47Ammo, pM4A1Ammo, pHealthAdd, pSmokeAmmo, pFlashAmmo, pHEAmmo
// --------------------------------------------------------------------------------------
// &x07 = Red
// &x06 = blue
// &x05 = white
// &x04 = green
// &x03 = Team Color
// &x01 = Normal (Yellow)
// &x02 = None :p
// --------------------------------------------------------
#define MSG_NO_CR "&x03Saopshtenie koeto igracha shte vidi kato nqma nujnata suma !"
#define SHOP_NFO "&x03Saopshtenie koeto igracha shte vijda pri svoeto rajdane naprimer: Za da vidite shopa to napishete /shop"
// --------------------------------------------------------

public plugin_init()
{

// --------------------------------------------------------	
	register_clcmd("say /shop", "Shop_Menu")
	register_clcmd("say_team /shop", "Shop_Menu")
// --------------------------------------------------------
	CC_SetPrefix("&x07[Prefix]")
// --------------------------------------------------------
	pMenuEnable = register_cvar("amx_menu_enable", "1")
// --------------------------------------------------------
	register_plugin(P, V, A)
// --------------------------------------------------------
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", true)
// --------------------------------------------------------	
	// pCvars Weapons Cons
	pDeagleCr = register_cvar("amx_deagle_cr", "200")
	pAK47CR = register_cvar("amx_ak47_cr", "400")
	pM4A1CR = register_cvar("amx_m4a1_cr", "700")
	pHealthCr = register_cvar("amx_he_cr", "900")
	pSmokeCr = register_cvar("amx_smoke_cr", "200")
	pFlashCr = register_cvar("amx_smoke_cr", "150")
	pHeCr = register_cvar("amx_health_cr", "300")
// --------------------------------------------------------
	// pCvars Weapons Ammo
	pDeagleAmmo = register_cvar("amx_deagle_ammo", "10")
	pAK47Ammo = register_cvar("amx_ak47_ammo", "90")
	pM4A1Ammo = register_cvar("amx_m4a1_ammo", "90") 
	pHealthAdd = register_cvar("amx_health_add", "50")
	pSmokeAmmo = register_cvar("amx_smoke_ammo", "3")
	pFlashAmmo = register_cvar("amx_flash_ammo", "3")
	pHEAmmo = register_cvar("amx_he_ammo", "3")
// --------------------------------------------------------
	
}

public Shop_Menu(id)
{
	if(get_pcvar_num(pMenuEnable) == 1)
	{
		new buffer[64]
		new menu = menu_create("\r[CS-KING.INGO]^n\yShop Menu 1.0", "Container")
		
		formatex(buffer, charsmax(buffer), "\wDeagle \d| x%i | \r| %i$|", get_pcvar_num(pDeagleAmmo), get_pcvar_num(pDeagleCr))
		menu_additem(menu, buffer, "1", 0)
		
		formatex(buffer, charsmax(buffer), "\wWeapon AK47 \d| x%i | \r| %i$|", get_pcvar_num(pAK47Ammo), get_pcvar_num(pAK47CR))
		menu_additem(menu, buffer, "2", 0)
		
		formatex(buffer, charsmax(buffer), "\wWeapon M4A1 \d| x%i | \r| %i$|", get_pcvar_num(pM4A1Ammo), get_pcvar_num(pM4A1CR))
		menu_additem(menu, buffer, "3", 0)
		
		formatex(buffer, charsmax(buffer), "\wHealth \d| +%i | \r| %i$|", get_pcvar_num(pHealthAdd), get_pcvar_num(pHealthCr))
		menu_additem(menu, buffer, "4", 0)
		
		formatex(buffer, charsmax(buffer), "\wSmoke Grenade \d| x%i | \r| %i$|", get_pcvar_num(pSmokeAmmo), get_pcvar_num(pSmokeCr))
		menu_additem(menu, buffer, "5", 0)
		
		formatex(buffer, charsmax(buffer), "\wFlash Bang \d| x%i | \r| %i$|", get_pcvar_num(pFlashAmmo), get_pcvar_num(pFlashCr))
		menu_additem(menu, buffer, "6", 0)
		
		formatex(buffer, charsmax(buffer), "\wHe Grenade \d| x%i | \r| %i$|", get_pcvar_num(pHEAmmo), get_pcvar_num(pHeCr))
		menu_additem(menu, buffer, "7", 0)
		
		
		menu_display(id, menu)
	}
}

public Container(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	switch(item)
	{
		case(0):
		{
			if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(pDeagleCr))
			{
				CC_SendMessage(id, MSG_NO_CR)
			}
			
			else
			
			{
				StripWeapons(id, Secondary) && give_item(id, "weapon_deagle") && cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, get_pcvar_num(pDeagleAmmo)) && cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(pDeagleCr), 1)
			}
		}
		
		case(1):
		{
			if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(pAK47CR))
			{
				CC_SendMessage(id, MSG_NO_CR)
			}
			
			else
			
			{
				give_item(id, "weapon_ak47") && cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, get_pcvar_num(pAK47Ammo)) && cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(pAK47Ammo), 1)
			}
		}
		
		case(2):
		{
			if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(pM4A1CR))
			{
				CC_SendMessage(id, MSG_NO_CR)
			}
			
			else
			
			{
				give_item(id, "weapon_m4a1") && cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, get_pcvar_num(pM4A1Ammo)) && cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(pM4A1CR), 1)
			}
		}
		
		case(3):
		{
			if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(pHealthCr))
			{
				CC_SendMessage(id, MSG_NO_CR)
			}
			
			else
			
			{
				set_user_health(id, get_user_health(id) + pHealthAdd) && cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(pHealthCr), 1)
			}
		}
		
		case(4):
		{
			if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(pSmokeCr))
			{
				CC_SendMessage(id, MSG_NO_CR)
			}
			
			else
			
			{
				give_item(id, "weapon_smokegrenade") && cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num(pSmokeAmmo)) && cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(pSmokeCr), 1)
			}
		}
		
		case(5):
		{
			if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(pFlashCr))
			{
				CC_SendMessage(id, MSG_NO_CR)
			}
			
			else
			
			{
				give_item(id, "weapon_flashbang") && cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG,  get_pcvar_num(pSmokeAmmo)) && cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(pFlashCr), 1)
			}
		}
		
		case(6):
		{
			if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(pHeCr))
			{
				CC_SendMessage(id, MSG_NO_CR)
			}
			
			else
			
			{
				set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(pHealthAdd)) && cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(pHealthCr), 1)
			}
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}


public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(get_pcvar_num(pMenuEnable) == 1)
	{
		CC_SendMessage(id, SHOP_NFO)
	}
}
Публикувай отговор

Обратно към “Плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта