Страница 1 от 1

(Admin Skin) Command - /models

Публикувано на: 01 Юли 2015, 14:48
от harpiqta
Когато сте CT ще ви излиза меню с някой от горните скинове za CT с командата /models
Когато сте T ще ви излиза меню с някой от скиновете за Terorist с командата /models

Това са за CT
http://cs-bg.info/skin/3854
http://cs-bg.info/skin/3004
http://cs-bg.info/skin/2723
http://cs-bg.info/skin/1607
http://cs-bg.info/skin/1593
http://cs-bg.info/skin/1568

Eто и за T
http://cs-bg.info/skin/3931
http://cs-bg.info/skin/3720
http://cs-bg.info/skin/3510
http://cs-bg.info/skin/3003
http://cs-bg.info/skin/1644
http://cs-bg.info/skin/2113

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

public plugin_init() 
{
   register_plugin("Models menu", "1.0", "alt.nick")
   register_clcmd("say /models", "Menu")
   register_clcmd("say_team /models", "Menu")
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() 
{
   precache_model("models/player/ct_battlefield/ct_battlefield.mdl")
   precache_model("models/player/ct_bender/ct_bender.mdl")
   precache_model("models/player/ct_smith/ct_smith.mdl")
   precache_model("models/player/ct_swat/ct_swat.mdl")
   precache_model("models/player/ct_wesker/ct_wesker.mdl")
   precache_model("models/player/te_bender/te_bender.mdl")
   precache_model("models/player/te_jordison/te_jordison.mdl")
   precache_model("models/player/te_pinko/te_pinko.mdl")
   precache_model("models/player/te_psychedelic/te_psychedelic.mdl")
   precache_model("models/player/te_reskin/te_reskin.mdl")
   precache_model("models/player/te_troll/te_troll.mdl")

   return PLUGIN_CONTINUE
}

public Menu(id)
{
   new szText[555 char]
   formatex(szText, charsmax(szText), "Choose your skin:")
   if(get_user_team(id) == 2)
   {
      new Menu = menu_create(szText, "ctmenu_handler")
   
      formatex(szText, charsmax(szText), "Battle field")
      menu_additem(Menu, szText, "1", 0)
      formatex(szText, charsmax(szText), "Bender")
      menu_additem(Menu, szText, "2", 0)
      formatex(szText, charsmax(szText), "Mr. Smith")
      menu_additem(Menu, szText, "3", 0)
      formatex(szText, charsmax(szText), "SWAT")
      menu_additem(Menu, szText, "4", 0)
      formatex(szText, charsmax(szText), "Wesker")
      menu_additem(Menu, szText, "5", 0)
      
      menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
      menu_display(id, Menu, 0)
   }
   else if(get_user_team(id) == 1)
   {
      new Menu = menu_create(szText, "tmenu_handler")
      
      formatex(szText, charsmax(szText), "Jordison")
      menu_additem(Menu, szText, "1", 0)
      formatex(szText, charsmax(szText), "Bender")
      menu_additem(Menu, szText, "2", 0)
      formatex(szText, charsmax(szText), "Pinko panther")
      menu_additem(Menu, szText, "3", 0)
      formatex(szText, charsmax(szText), "Psychedelic")
      menu_additem(Menu, szText, "4", 0)
      formatex(szText, charsmax(szText), "T-reskin")
      menu_additem(Menu, szText, "5", 0)
      formatex(szText, charsmax(szText), "Troll face")
      menu_additem(Menu, szText, "6", 0)
      
      menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
      menu_display(id, Menu, 0)
   }   
}

public ctmenu_handler(id, menu, item) 
{ 
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
    
   new data[6], iName[64];
   new access, callback;  
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback); 
   new key = str_to_num(data);
   switch(key)
   {
      case 1:
         cs_set_user_model(id, "ct_battlefield")
      
      case 2:
         cs_set_user_model(id, "ct_bender")
      
      case 3:
         cs_set_user_model(id, "ct_smith")
      
      case 4:
         cs_set_user_model(id, "ct_swat")
      
      case 5:
         cs_set_user_model(id, "ct_wesker")
      
   }

   menu_destroy(menu); 
   return PLUGIN_HANDLED; 
}

public tmenu_handler(id, menu, item) 
{ 
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
    
   new data[6], iName[64];
   new access, callback;  
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback); 
   new key = str_to_num(data);
   switch(key)
   {
      case 1:
         cs_set_user_model(id, "te_jordison")
         
      case 2:
         cs_set_user_model(id, "te_bender")
         
      case 3:
         cs_set_user_model(id, "te_pinko")
         
      case 4:
         cs_set_user_model(id, "te_psychedelic")
         
      case 5:
         cs_set_user_model(id, "te_reskin")
         
      case 6:
         cs_set_user_model(id, "te_troll")
   
   }

   menu_destroy(menu); 
   return PLUGIN_HANDLED; 
}
Автор - hackerr
Забранявам копирането на плъгина по други форуми без мое разрешение.

Download:
- Свали .amxx.
- Свали нужните модели.

Re: (Admin Skin) Command - /models

Публикувано на: 01 Юли 2015, 14:51
от VisioN.#
аз сам Против

Re: (Admin Skin) Command - /models

Публикувано на: 01 Юли 2015, 14:53
от r1odayftw
VisioN.# написа:аз сам Против
Какво си против ? Човека просто представя плъгина си с които можеш да сменяш различни модели по време на играта ...

Re: (Admin Skin) Command - /models

Публикувано на: 01 Юли 2015, 14:55
от PoBepTo
Mhmm Daa izvinqvamm :D

Re: (Admin Skin) Command - /models

Публикувано на: 01 Юли 2015, 15:25
от harpiqta
Моля модератора да премахне коментарите на VisioN i PoBepTo

Re: (Admin Skin) Command - /models

Публикувано на: 01 Юли 2015, 15:26
от ScArY
Някой ми харесват някой не , но това е само мойто мнение :)

Re: (Admin Skin) Command - /models

Публикувано на: 01 Юли 2015, 15:37
от Excione ツ
Добави .sma частта, никой няма да ти тегли несигурна простотия, която може да прави мизерии по машините.

Re: (Admin Skin) Command - /models

Публикувано на: 01 Юли 2015, 15:58
от harpiqta
Погледни sma и тогава говори хейтър :D