[VHE] Как се прави начална камера.

Това е разделът, в който ще развиете и усъвършенствате уменията си в направата на карти, като в същото време имате възможността да споделите вече натрупания си опит с останалите!
Аватар
aHaJLruH
Respected
Respected
Мнения: 366
Регистриран на: 17 Фев 2013, 16:28
Ник в играта: Birichka <3
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: София
Обратна връзка:

[VHE] Как се прави начална камера.

Мнение от aHaJLruH »

В този урок ще разберете как да си нагласите началната камера. Демек камерата която ви показва веднага след като влезете в даден сървър.

1. Аз съм си направил едно табло което искам като влезе някой в картата ми, да му го показва. Та гледайте горе в ляво където ви е 3D изгледът на картата, задръжте Shift+E и натиснете на земята. Би трябвало да ви се появи като при мен CT скин или зелен квадрат в зависимост от версията на VHE.
Изображение

2. В момента сме направили място където да се ражда CT, за да го направим на камера натискаме с десен бутон върху човека (при вас може да е зелено квадратче в зависимост от версията на VHE) и после Properties.
Изображение

3. На новото прозорче сменяте Class-а на trigger_camera като му задавате "Target - по избор (при мен slackk)".
Изображение

4. След това трябва да насочите камерата на къде да гледа. Това става с помощта на info_target. По същия начин както сложите trigger_camera слагате пред нея info_target. Не забравяйте да вдигнете камерата която сложихме преди малко да не седи забита в земята! Където сложите инфо таргет в тази посока и камерата ще гледа.
Параметри на info_target :
Name : slackk (при мен е така, а вие си напишете какво написахте преди малко по-избор)
Изображение

5. Ако всичко ви е наред трябва да изглежда по този начин.
Изображение
Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Уроци за Valve Hammer Editor”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта