[VHE] Как се правят чупливи и нечупливи стъкла/прозорци.

Това е разделът, в който ще развиете и усъвършенствате уменията си в направата на карти, като в същото време имате възможността да споделите вече натрупания си опит с останалите!
Аватар
aHaJLruH
Respected
Respected
Мнения: 366
Регистриран на: 17 Фев 2013, 16:28
Ник в играта: Birichka <3
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: София
Обратна връзка:

[VHE] Как се правят чупливи и нечупливи стъкла/прозорци.

Мнение от aHaJLruH »

Как се правят прозорци!

1. Така ... направил съм си дупка специално за прозореца. Вие може да искате да направите хиляди други неща със стъкла, но принципът е абсолютно еднакъв. Правите си блок с текстура "GLASS", демек това е вашето стъкло.
Изображение

2. Натискате на "toEnitity" от дясно и му задавате следните параметри :

Код за потвърждение: Избери целия код

Class : func_wall
Render Mode : Texture - some light
FX Amount : Пишете по ваша прецента. С това се настройва колко да е прозрачно стъклото.
Изображение

3. Ако го направите така стъклото ви няма да може да се счупи, а само ще бъде прозрачно. В случай че искате да може да се счупва му задавате тези параметри :

Код за потвърждение: Избери целия код

Class : func_breakable
Render Moder : Texture - some light
FX Amount : Както преди малко.
Material Type : Glass
Strength : Колко да е издръжливо стъклото.
Изображение
Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Уроци за Valve Hammer Editor”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост