[VHE] Как се прави това, където те бута при spawn мястото

Това е разделът, в който ще развиете и усъвършенствате уменията си в направата на карти, като в същото време имате възможността да споделите вече натрупания си опит с останалите!
Аватар
VexOGear™
Напреднал
Напреднал
Мнения: 166
Регистриран на: 02 Мар 2015, 20:17
Ник в играта: DragmotioN
Скайп профил: g.dragmotion
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: Coventry, United Kingdom
Обратна връзка:

[VHE] Как се прави това, където те бута при spawn мястото

Мнение от VexOGear™ »

Не знам дали заглавието ви е дало достатъчна информация..
Значи тук ще обясня как да направите така, че когато играчите се пуснат (новия рунд) съживителното място да ги бута бавно. Това се прави когато има AFK, а няма админ да речем и само бавят. Така това ще ги бута лекичко за да може да умират.

1.Правите си място където ще се spawn-ват (съживяват) и си правите с Entity Tool spawn points (viewtopic.php?f=228&t=7352 - Урок за SPAWN POINTS)
2.Маркирате мястото със Selection Tool и задържате CTRL+T. Ще ви излезне поле с настройки
3.Нагласяте полето така:
На Class го правите на: trigger_push
Name -> не пишете нищо
Master -> не пишете нищо
Target -> не пишете нищо
Delay Before Trigger -> 0
Kill Target -> не пишете нищо
Target Path -> не пишете нищо
Sound Style -> No sound, None (Това е за звука... когато стоят там. Препоръчително -> No Sound, None)
Message (set sound, too) -> не пишете нищо
Pitch Yaw Roll (Y Z X) -> 0 0 0
Speed of Push -> от 5 до 30 (това е колко бързо да ви бута) Не го правете над 30-40, защото ще ги бута доста бързо.

Как да настроите на къде да ги бута?
http://prikachi.com/images.php?images/632/8062632Y.jpg
Това черното кръгче с мишката го движите на където искате да ви бута.
90 -> напред (зависи от ъгъла)
270-271 -> назад (зависи от ъгъла)
0 -> надясно (зависи от ъгъла)
180-181 -> наляво (зависи от ъгъла)

Урока е писан лично от мен и копирането му е забранено, освен ако не сте ме питали на ЛС преди това!
There's only
1 THING
2 DO
3 WORDS
4 YOU
BITCH, FUCK YOU!
Аватар
NoobernatoR
Напреднал
Напреднал
Мнения: 210
Регистриран на: 01 Май 2013, 13:31
Ник в играта: NoobernatoR
Вашият пол е: Мъж
Обратна връзка:

Re: [VHE] Как се прави това, където те бута при spawn мястот

Мнение от NoobernatoR »

2.Маркирате мястото със Selection Tool и задържате CTRL+T.
Абе ти с програмата работил ли или го видя от някъде това ?
1. За такива неща се правят допълнителни четки в/у които се слага trigger func и дрън дрън (най-често AAAtrigger и Null).
Като го направиш по твоя начин ще свършиш с дупка вместо с четка под формата на сграда или др.
2. Поне напиши, че става въпрос за deathrun карти.
3. И от горе на всичко не се прави с trigger а func_conveyor. Смисъла от trigger-а е да се активира, когато играча минава през него.
Аватар
VexOGear™
Напреднал
Напреднал
Мнения: 166
Регистриран на: 02 Мар 2015, 20:17
Ник в играта: DragmotioN
Скайп профил: g.dragmotion
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: Coventry, United Kingdom
Обратна връзка:

Re: [VHE] Как се прави това, където те бута при spawn мястот

Мнение от VexOGear™ »

Той нали си минава..
И за какви четки ме питаш... Просто да го селектира.. (защото си quote 2.Маркирате ...)
А за първото не те разбрах какво имаш предвид. И то е ясно още при обяснението, че ще е deathrun карта, щом ще те бута.. Не вярвам в awp_, de_, aim_, kz_ или изобщо друг вид мод да има подобно нещо..
There's only
1 THING
2 DO
3 WORDS
4 YOU
BITCH, FUCK YOU!
Аватар
NoobernatoR
Напреднал
Напреднал
Мнения: 210
Регистриран на: 01 Май 2013, 13:31
Ник в играта: NoobernatoR
Вашият пол е: Мъж
Обратна връзка:

Re: [VHE] Как се прави това, където те бута при spawn мястот

Мнение от NoobernatoR »

Ти май не разбра о.О
Правиш дупка в картата.

Изображение
И за какви четки ме питаш... Просто да го селектира.. (защото си quote 2.Маркирате ...)
Къде да се обеся ? :thumbsdown:
Аватар
VexOGear™
Напреднал
Напреднал
Мнения: 166
Регистриран на: 02 Мар 2015, 20:17
Ник в играта: DragmotioN
Скайп профил: g.dragmotion
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: Coventry, United Kingdom
Обратна връзка:

Re: [VHE] Как се прави това, където те бута при spawn мястот

Мнение от VexOGear™ »

Не знам, но на мен ми се получава. Или не си разбрал както трябва от урока, или не знам ...
There's only
1 THING
2 DO
3 WORDS
4 YOU
BITCH, FUCK YOU!
Аватар
NoobernatoR
Напреднал
Напреднал
Мнения: 210
Регистриран на: 01 Май 2013, 13:31
Ник в играта: NoobernatoR
Вашият пол е: Мъж
Обратна връзка:

Re: [VHE] Как се прави това, където те бута при spawn мястот

Мнение от NoobernatoR »

VexOGear™ написа:Не знам, но на мен ми се получава. Или не си разбрал както трябва от урока, или не знам ...
Или урока ти е некадърен. Всеки един deathrun мап си се прави с func_conveyor. Ти като сложиш trigger диреткно в/у самата площ (сграда примерно) ти ще я "изядеш" (както се вижда на снимката). Правилния начин е да сложиш друга четка (aaatrigger или Null) в/у който да зададеш този trigger. При което пак ще сгрешиш защото при толкова голяма площ с trigger опция ще получиш еррор на картата. Lightmap for Texture aaatrigger too large [11x32=352 luxels]; cannot exceed 324. Затова се слага func_conveyor със скапания Null за текстура с Render mode - texture some light.
АААА ама я...
Аватар
VexOGear™
Напреднал
Напреднал
Мнения: 166
Регистриран на: 02 Мар 2015, 20:17
Ник в играта: DragmotioN
Скайп профил: g.dragmotion
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: Coventry, United Kingdom
Обратна връзка:

Re: [VHE] Как се прави това, където те бута при spawn мястот

Мнение от VexOGear™ »

Добре, не знам как е. Щом мислиш, че е неправилно нека да се изтрие темата. На мен ми се получава и си я правя както трябва. Не ми обяснявай повече, може и да си прав. Лично на мен ми се получава, но щом не помагам на другите - най-добре изтрийте темата.
There's only
1 THING
2 DO
3 WORDS
4 YOU
BITCH, FUCK YOU!
Публикувай отговор

Обратно към “Уроци за Valve Hammer Editor”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта