[ TUT ] - Правилно наименоване на проме | Static - Global |

Дискусии и ревюта на различни модове и плъгини
Аватар
Nixe
Активен
Активен
Мнения: 274
Регистриран на: 09 Ное 2017, 14:25
Ник в играта: Psych0_91
Скайп профил: live:nixe21
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: Antwerpen, Belgium
Обратна връзка:

[ TUT ] - Правилно наименоване на проме | Static - Global |

Мнение от Nixe »

Здравейте, от скоро забелязвам масово използване на грешни заместители ( placeholders ), наименования, променливи и тем подобни, в тази тема ще дам няколко примера за подреден и оптимизиран код.

За да намерите името на играч правилния начин би бил този

Код за потвърждение: Избери целия код

new szName [32]
get_user_name (id, szName, charsmax,(szName));
Ако бяхме използвали нещо друго вместо префикса (sz) функцията щеше да си работи пак но кода ни нямаше да бъде оптимизиран, така ако си задавате въпроса защо "sz" отговора е елементарен "get_user_name" е стринг и префикса за стрингове е "sz" както за другите е

Код за потвърждение: Избери целия код

i → число/интежер 
f, fl → плаващо число 
sz → стринг 
b, bl → булева 
p → показалка 
t → trie 
a → array 
e → enum array 
g, g_ → глобална променлива 
Ако сте си задавали въпроса какво забога е статична и глобална функция, е време да разберете.
Глобална ( Global )
Глобалната дефиниция ви дава при имущество да използвате една променлива независимо колко пъти в кода си + процеса е по бърз за машината,
а при статичната ( static )
може да измолвате променливата само н пърче код в който е извикана.

Пример с Global

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

new szName[32]

public GlobalFunction(id)
{
     get_user_name (id, szName, charsmax, (szName));
}

public GlobalFunction 2(id)
{
     get_user_name (id, szName, charsmax, (szName));
}
Няма проблеми :)

Пример с Static

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

public StaticFunction(id)
{
    new szName [32]
    get_ user_name (id, szName, charsmax, (szName));
}

public StaticFunction2(id)
{
    get_ user_name (id, szName, charsmax, (szName));
}
Първия пример с статична функция (StaticFunction) ще се изпълни но втория няма защото не разпознава "szName"

Надявам се урока да ви е разяснил някой работи за Pawn Скриптинга, за в бъдеще ще правя видео уроци с подробно обяснение и примери :)
Аватар
d_t
Respected
Respected
Мнения: 206
Регистриран на: 17 Дек 2012, 23:38
Ник в играта: d_t
Вашият пол е: Мъж
Обратна връзка:

Re: [ TUT ] - Правилно наименоване на проме | Static - Glob

Мнение от d_t »

Добър урок браво, но моля ти се научи го тоя български не е сложен обещавам
Аватар
Nixe
Активен
Активен
Мнения: 274
Регистриран на: 09 Ное 2017, 14:25
Ник в играта: Psych0_91
Скайп профил: live:nixe21
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: Antwerpen, Belgium
Обратна връзка:

Re: [ TUT ] - Правилно наименоване на проме | Static - Glob

Мнение от Nixe »

На теб ти е лесно учил си Български дори може да си Българин - така, че прояви разбиране и не пиши глупости защото ако почна аз да пиша на фламандски ще ти трябва да си го превеждаш ;)
Аватар
d_t
Respected
Respected
Мнения: 206
Регистриран на: 17 Дек 2012, 23:38
Ник в играта: d_t
Вашият пол е: Мъж
Обратна връзка:

Re: [ TUT ] - Правилно наименоване на проме | Static - Glob

Мнение от d_t »

Проблемчето е че това е български форум, преател.
Аватар
Nixe
Активен
Активен
Мнения: 274
Регистриран на: 09 Ное 2017, 14:25
Ник в играта: Psych0_91
Скайп профил: live:nixe21
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: Antwerpen, Belgium
Обратна връзка:

Re: [ TUT ] - Правилно наименоване на проме | Static - Glob

Мнение от Nixe »

Лол аз какво се опитвам да ти обесня както и да е, ако те мъчи още въпрос един или два бъди така любезен да ги зададеш на лс :)
Нека модераторите да изчистят темата от спама !
Аватар
d_t
Respected
Respected
Мнения: 206
Регистриран на: 17 Дек 2012, 23:38
Ник в играта: d_t
Вашият пол е: Мъж
Обратна връзка:

Мнение от d_t »

Не, нека модераторите да не пипат темата, приеми критиката и си трай ве смотан
Последно промяна от Nichky на 01 Сеп 2018, 19:45, променено общо 1 път.
Причина: Low
Аватар
Drea<M>40
Respected
Respected
Мнения: 1426
Регистриран на: 26 Мар 2016, 22:03
Ник в играта: -|LR|-*DIXIKlO^
Скайп профил: unsi1231
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: зад волана
Обратна връзка:

Мнение от Drea<M>40 »

Браво за урока, наистина е полезен за някой хора. Недей да приемаш това навътре, което д_т ти казва -> той си е такъв, той сам не може да го научи [Спиндерманско писане]

Изображение
Аватар
Yondaime
Активен
Активен
Мнения: 302
Регистриран на: 21 Ное 2015, 18:22
Ник в играта: reverse
Скайп профил: stoilow_strike77
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: Пазадржик
Обратна връзка:

Мнение от Yondaime »

Браво за уро--

d_t написа:Добър урок браво, но моля ти се научи го тоя български не е сложен обещавам
Последно промяна от Nichky на 01 Сеп 2018, 19:47, променено общо 1 път.
Причина: Lower
Аватар
Nichky
Respected
Respected
Мнения: 1721
Регистриран на: 23 Ное 2015, 16:55
Ник в играта: quavious
Обратна връзка:

Re: [ TUT ] - Правилно наименоване на проме | Static - Glob

Мнение от Nichky »

Keep your cocks in your pants boiiiiiz, темата не е създадена с цел спам, момчето се е постарало да създаде урок, а вие го обиждате, неспортсменско е :@

+1 за урока!
Аватар
SwordArt
Respected
Respected
Мнения: 308
Регистриран на: 02 Май 2016, 15:16
Ник в играта: Poggers
Вашият пол е: Мъж
Обратна връзка:

Мнение от SwordArt »

Бр за копи пейста и тва, че си се постарал променливите да са по- различни от тея на крома
Офтопик:
дикси, не говори необразован, немо разбира мн повече темата, отколкото ти някога :v
Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Модове и Плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост